Staying alive

9 juni 2023 - Karlovac, Kroatië

08/06

Na de nederlaag van gisteren is het vandaag al all or nothing … we ontbijten met het team tussen 8:00 en 8:30 waarna de kine’s hun magie mogen bovenhalen op een aantal spelers . Om 11:15 teammeeting in de lobby en om 11:30 vertrek naar het veld . De pregame is op het grasveldje naast het baseballveld , we slaan in de indoorcage en om 13:30 begint onze wedstrijd tegen de Vienna Wanderers . We domineren deze wedstrijd from start to finish. Kevin en Brendan zijn de pitchers van dienst en doen dit beiden uitstekend . Aan slag is iedereen goed vandaag en de uitschieter is de homerun van Xander . Uitslag 13-2 en we kunnen ons opmaken voor de wedstrijd morgen tegen Karlovac . Na de wedstrijd is het tijd voor … noodweer . Het begint waanzinnig hard te regenen en hagelen . Gelukkig duurt dit niet al te lang en na het schuilen vertrekken we terug naar het hotel . Diner at 7 en na het avondeten hangen we met zijn allen in de lobby en haalt iedereen zijn ‘zwaarste’ verhalen boven . Aangezien we morgen een late wedstrijd hebben gaan we vandaag dan ook ‘iets later’ naar dromenland .

Tot morgen !

1. Ingrid: