Hurghada 12 april

13 april 2024 - Hoboken, België

Aiai travelday is aangebroken…  back home 😢 We worden vroeg wakker en ik voel me nog steeds ‘like shit’ . Eerst even ontbijten en na het ontbijt toch maar even de Egyptische apotheek binnenspringen. Die geeft me 2 medicijnen, hopelijk kom ik daar de dag mee door. Terug op de kamer start de inpak dan. Om 11:50 is onze bus er en in no time staan we in Hurghada international airport. Waar we tijdens ons verblijf zo opgetogen waren van de vriendelijkheid van de Egyptenaren, moeten ze op de luchthaven toch nog een lesje leren, zo boertig en onbeschoft dat ze daar te werk gaan, maar soit het zij zo.

Om 15:10 is het dan zo ver… onze vlucht duurt welgeteld 25 minuten 😀 Tussenstop in Sharm El Sheik, waar er ook nog wat mensen op en af moeten.

Hier vertrekken we dan terug om 17:10 en na een rustig vluchtje met de nodige medicijnen landen we om 22:00 in Eindhoven. Even de douane door, snel onze bagage en om 23:00 zijn we al bij onze auto.

Eindhoven airport blijven we geweldig vinden.

Om 00:10 is dit verhaal dan weer echt ten einde, na een ritje van een uur…

Home sweet home, maar er komt dra nog een epiloogje 😉