Let’s go !!!!

10 juni 2023 - Karlovac, Kroatië

09/06/23

Vandaag startten we de dag traag . Na het ontbijt trekken TJ en ik naar downtown Karlovac . Hier is echt niet veel te zien . Aangezien het bijna middag is , besluiten we om maar ineens te lunchen . ‘Lunch at Tiffany’s ‘ it is . Mensen die me kennen , we krijgen deze mixed grill niet op … en het was ook nog eens lekker . Na de lunch is de focus op de wedstrijd . Game time is 17:00 . Drew is onze startende weeper en hij doet het uitstekend . 11 strikeouts in 6 innings . Rizzi gooit de volgende 3 innings de deur op slot en we gaan naar de halve finale morgen . Beste hitters zijn Benji en Rizzi met beiden 2 op 2 en ze slaan ook back to back homeruns om de game te beginnen . De uitslag is uiteindelijk Pioneers 10 - Karlovac 4 . Ook vernoemenswaardig : ik heb al wel wat Europese baseballervaring , maar dit is de meest vijandige sfeer die ik ooit al heb meegemaakt . Ik ken elk Kroatisch scheldwoord na deze wedstrijd . Na de wedstrijd even vlug een pintje op de overwinning en terug naar het hotel . Tijdens ons diner begint immers de voorbereiding op onze halve finale tegen Tenerife morgen .

Tot morgen !

1. Ingrid: