Hurghada 8 april

8 april 2024 - Hurghada, Egypte

Vandaag veranderen we ons stramien, we gaan nog eens een dagje naar het zwembad. We hebben immers gehoord dat er een schuimparty is vandaag en we zijn toch wel wat benieuwd… we zijn al vroeg op, en we gaan naar het ontbijt. Ik ontbijt vandaag nog eens niet en probeer nog een keer aan mijn 17u vasten te geraken. Ty eet zijn dagelijkse cake als ontbijt, die vindt hij echt lekker. Na het ontbijt gaan Gwendy en Ty al naar de pool terwijl ik beslis om stappen te gaan zetten. Ik wandel een kilometer of 4 tegen een goed tempo maar dan is mijn pijp uit vooral door de hitte. Om 10:15 zitten we dan met zijn drieën in het zonnetje aan het zwembad.  Heerlijk weer.

We spenderen heel veel tijd in het zwembad.

We lunchen ook weer in het kleinere restaurant aan het zwembad en om 12:45 begint dan de schuimparty.

Ty en Gwen gaan helemaal los terwijl ik het eerder van een afstandje bekijk en wat fotootjes maak. Als de kindjes hun amuseren, ben ik ook blij 😀

We blijven daarna nog tot 17:00 aan het zwembad liggen en ja , eindelijk is het zover, ik zie zo rood als een tomaat.

We gaan douchen en doen het even rustig. We hebben immers pas om 20:00 kunnen reserveren in het Chinees restaurant. Omdat Ty geen fan is van Chinees , besluiten we wel al om even naar de McDonalds te wandelen voor hem. Hij kiest uiteraard de nuggets met frietjes en ketchup en Gwendy neemt nog de apple pie, want die hebben ze in België niet. We betalen het ronde bedrag van 5 euro en iets zegt me dat dit ín België toch weer meer zou kosten, lees het dubbele.

Om 20:00 zitten we dan aan tafel in Sawatdi, het Aziatisch restaurant in het hotel. Het eten is inderdaad lekker . Na het eten nog wat slenteren langs de winkeltjes en weer een dag die er op zit. Morgen gaan we varen ….

1. Ingrid:
    8 april 2024
    Haha die schuimparty zag er wel leuk uit 🥳.
    Veel plezier in de speedboot morgen…niet te snel hé 🤣
  2. Wauters:
    8 april 2024
    Die zeeptoestanden waren precies hilarisch. Jullie zullen wel proper zijn. En, het was precies wel druk op de zeepparty. Spijtig dat er weer een dag voorbij is. Het vliegt wel voorbij. Morgen dan nog bootje varen, zal wel leuk zijn.Doe het goe hè. Groetjes

Jouw reactie