Meltdown

10 juni 2023 - Karlovac, Kroatië

Vandaag is het ontbijt optioneel . We willen iedereen zoveel mogelijk rust gunnen als mogelijk , vandaar . Uiteindelijk komen er toch enkele spelers opdagen .  Na het ontbijt nog terug even naar de kamer en om 11:45 zijn de minivans er om ons op te pikken richting veld . TJ gooit voor de derde dag op rij BP aangezien we nooit wisselen zolang we winnen . We slaan ook nog wat groundballs naar de infielders en om 13:30 is het zover , de semi final vs Tenerife .

Jammer genoeg valt hier niet veel over te zeggen . Op papier is Tenerife misschien wel een maatje groter , maar we weten van verleden jaar dat niets onmogelijk is . We gaan echter volledig de mist in en kijken al heel snel tegen een grote achterstand . Het is niet dat onze werpers hun job niet doen , integendeel , Kevin en Ben gooien redelijk goed . We fielden gewoon archislecht en maken heel moeilijk outs . Zoals gezegd is het kwaad snel geschied en we verliezen met 13-1 . Aanvallend ook zwak aangezien we slechts 3 hits slagen (Q, X en Rizzi) het is een zure , maar het verleden kunnen we niet veranderen . Morgen rest ons immers nog de bronze medal game . Na de wedstrijd direct terug naar het hotel . Hier even chillen , bekomen van de nederlaag en om 19:30 teamdiner . Na het eten zitten we nog even gezellig samen op het terras van het hotel en kijken we de Champions league finale .

Morgen laatste dag !