Gametime !

7 juni 2023 - Karlovac, Kroatië

Early wake up , gametime 10:00 . We ontbijten met zijn allen tussen 7:00 en 7:30 . Ontbijt is degelijk en we kunnen er weer tegen . Om 8:00 is onze pick up en we’re on our way . Onze battingpractice loopt van 8:30 tot 9:00 en aangezien het veld nog redelijk nat is , gaan we naar de indoor cage . In tegenstelling tot andere Europese tornooien hebben we maar 30 minuten BP ipv 45 maar so be it . 9:30 infield outfield en 10:00 …. Playball!

Brayden is onze startende werper . In de eerste 3 innings maken we 2 kostbare fieldingerrors  en we zijn op achtervolgen aangewezen . Valencia heeft hun ace , Balboa er op staan en dit is uiteraard echt een degelijke pitcher . We blijven wel heel de wedstrijd kort bij , maar kunnen niet echt druk zetten . Brayden wordt op de Heuvel vervangen door Ben en die doet het uitstekend met 3+ scoreloze innings . Uiteindelijk verliezen we met 5-2 , absoluut geen schande , maar we hebben wel degelijk het gevoel dat er meer in zat . Onze beste hitters zijn Benji en Rizzi , beiden 2 op 4 . We moeten het positief bekijken , we waren toch weer dichtbij , tegen een Europese subtopper … morgen beter !

Na de game gaan we terug naar het hotel en we bestellen pizza . Dit smaakt uiteindelijk heel lekker . Na een middagdutje trekken we terug naar het veld om onze komende rechtstreekse tegenstanders Wenen en Karlovac tegen mekaar bezig te zien . De Kroaten trekken aan het langste eind , 5-2 . Terug naar het hotel voor het avondeten .  Na het eten ff chillen en vlug naar Dromenland . Morgen Vienna Wanderers op het programma .💙