Arizona epiloog

21 maart 2024 - Hoboken, België

Hier even het nawoord van mijn Arizona trip …

Ik zeg dit waarschijnlijk niet genoeg, maar wat mag ik me gelukkig prijzen dat ik zo een trip ‘even’ kan maken .

Merci daarvoor vooral aan Gwendy , dat mag heel de wereld wel even (nog eens) weten dat ik door haar dit ‘eventjes’ kan doen en zij thuis wel alles zal regelen . Bedankt ook Ty , maar wat heb ik jou gemist.

Bedankt ook aan mijn vriendjes die zo maar even beslisten om een deel van mijn trip mee te maken .

Merci Chad, Eric, Nicky, Jordi . Zou ik het gedaan hebben zonder jullie , sowieso ! Maar het maakte het wel iets minder eenzaam en uiteraard veeeeel leuker .

Mooiste moment van de trip (emotioneel) : het meemaken van Zane zijn eerste ‘college’ start en dat in het bijzijn van mijn buddie Chad.

Mooiste moment van de trip (visueel) : hier kan ik een paar dingen opnoemen : uiteraard Grand Canyon , maar ook Saguaro en Sedona amongst others … maar eigenlijk moet ik gewoon zeggen , het rondrijden met de auto wat je visueel van het ene in het andere veranderende landschap brengt . Moeilijk om neer te pennen , ‘got to see it , to believe it’

Fun fact van deze trip : dit is iets dat ik nog niet vernoemd heb, maar wat ik zo ‘speciaal’ vond . De chauffeurloze taxi’s die we in Phoenix zagen rondrijden . De genaamde Waymo’s zijn taxi’s die je kan bestellen via een app (zoals uber) maar die dus geen chauffeurs hebben . The future is hier , zou ik durven zeggen . Ik voeg een filmpje bij .

Pro’s van de trip

Veel gezien

Veel gelachen

Zo blij met het weerzien met Zane

Leuk om Chad na lange tijd nog eens terug te zien

Het moment van thuiskomen waar ik Ty en Gwendy terug kon knuffelen

Con’s van de trip

Afscheid nemen

Eerst van thuis

Dan van de Mertens clan

Dan van Zane

Dan van Chad

Telkens even slikken, wat ben ik hier slecht in .

Een 2de con is er eigenlijk al niet meer , dus dat zegt genoeg…

Bedankt aan iedereen die weer gevolgd heeft . Eigenlijk houden we als gezin deze blog wat bij , om later zelf nog eens te kunnen nalezen en herinneringen op te halen , maar het doet altijd deugd om te weten dat er toch wel wat mensen volgen en er ook sommigen reageren .

Next up ….. Egypte .

1. Family Hendrickx on tour:
    21 maart 2024
    Bedankt voor de lieve woorden, maar die zijn nergens voor nodig. Jij zou net hetzelfde voor mij doen. Ik had heel graag meegegaan maar dat kon niet door het werk. Ik vind het super dat je dit alles hebt kunnen doen en meemaken. Ik genoot val de blog en nog meer van je verhalen nu. Dit nemen ze je weeral niet meer af. Love you 🥰
  2. Dave Adams:
    21 maart 2024
    Altijd leuk om te volgen !! Outback steakhouse mmmmmmm - bloomin’ onion !!
  3. Family Hendrickx on tour:
    De klassieker 😉
  4. Ingrid:
    21 maart 2024
    Wat leuk…die liefde daar bij de Hendrickxkes 🥰. Ondertussen weet nu wel iedereen, voor wie nog twijfelde), dat big Sven een peperkoeken hartje heeft en dat vinden we geweldig 👍.
    En al gelijk een nieuw avontuur aangekondigd …zalig laat maar komen

Jouw reactie