Arizona 19 en 20 maart

20 maart 2024 - Hoboken, België

Vandaag is going home dag. Het is me het tripje wel geweest , eentje waar ik veel gezien/gedaan heb en overladen met emoties . Maar wat ben ik toch ook weer blij dat ik terug naar huis ga . Terug naar Gwendy en Ty, die deze trip voor mij mogelijk hebben gemaakt ❤️

Ik ben al wakker om 5:30 , wat typisch te noemen is . Ik blijf nog even liggen en om

6:30 stap ik in de douche om om 7:30 naar Phoenix Skyharbor te rijden . Veel te vroeg eigenlijk dus . Ik ben op de luchthaven om 8:00  . De carrental return was snel gevonden . Even afscheid nemen van de Jeep Wagonneer , de beast . Dan de shuttletram op richting terminal 3 . Inchecken blijkt dan een fluitje van een cent en in zit om 9:00 al aan mijn gate , en mijn vlucht vertrekt pas om 11:40 .

Mijn eerste vlucht naar Detroit kijk ik een film, equalizer 3 en eet ik wat en 4 uur later , 18:40 plaatselijke tijd in Detroit , landen we . Hier heb ik dan 3 uur tijd , ruim voldoende dus om de overstap te realiseren . Ik moet naar gate A50 , wat in dezelfde terminal blijkt te zijn , easy dus .  Ik eet nog een laatste keer Amerikaanse fastfood , Popeye’s . Om 20:50 begint het boarden al en om 21:50 time for take off, over de plas. Ik heb de emergency seat geboekt en als bij wonder lukt het me om 4:00 te slapen . Om 9:59 landen we , een dik half uur vroeger dan voorzien . Om 10:45 heb ik mijn bagage en om 10:55 zit ik al in de shuttle bus van Van der Valk . Auto in en hup met de geit .

Om 13:30 ben ik dan effectief thuis .

Home sweet home ! Maar wat een coole trip was het .

1. Ingrid:
    20 maart 2024
    Inderdaad leuke trip …we hebben er weer van genoten! Geniet nu maar van de family 🥰
  2. Jb:
    20 maart 2024