Arizona 15 maart

16 maart 2024 - Catalina Foothills, Arizona, Verenigde Staten

Wat vliegt de tijd weer snel ….

Vandaag speelt Zane met zijn team zijn laatste wedstrijd hier in Arizona .

We worden iets later wakker , rarara hoe komt dat ? Chad brengt ons naar een leuk ontbijtrestaurant, ‘First Watch’ , hij bestelt direct 2 bloody Maries maar daar pas ik wijselijk voor , want we moeten wel wat bollen vandaag . Het ontbijt is echt lekker btw .

Na het ontbijt dan op weg naar Paradise Valley waar de wedstrijd is . Dat is ook al een 40tal minuten rijden . Het weer is vandaag slecht , regen in de woestijn . En dan gebeurt het , de Cougars winnen , wat een leuke afsluiter voor de boys . Na de wedstrijd weer even een moeilijk momentje , Zane vertrekt immers weer richting Nebraska . Dat valt me weer zwaar , maar wat ben ik blij dat ik hem gezien heb . We geven mekaar een dikke knuffel en weg is hij . Ik heb echt genoten van onze tijd samen.

Even slikken en dan gaan Chad en ik ook on de road , richting Tucson . Het is niet zo’n lange rit een 200 km, maar de regen en het verkeer maken het wel lang .

Ik moet even aan Gert denken 😢💫 ‘It’s not that far , but it is a long drive’

Rond 16:00 komen we dan aan in Saguaro National Park een beetje ten westen van Tucson . Dit Nationaal Park staat bekend om zijn torenhoge 🌵 cactussen . Echt weer indrukwekkend om zien , maar wel oppassen voor de ratelslangen die hier zitten . We rijden de loop en die duurt ongeveer een klein uurtje . Nice !

Hierna trekken we verder naar het Sheraton hotel in Tucson zelf . Hier aangekomen besluiten we om even in het zwembad en de hottub te springen , lekker even relaxen na een zware avond , een zwaar afscheid en een zware rit .

Dan eten we nog iets in het hotel en we besluiten om vroeg onder de veren te kruipen vandaag … iets van ouder worden misschien ?

Good night !

1. Wauters:
    16 maart 2024
    Prachtige cactussen, echt mooie natuur. Door de mooie foto’s ben je precies zelf ter plaatse. En, afscheid nemen doet zo n pijn .
  2. Ingrid:
    16 maart 2024
    Een bewogen dag met mooie foto’s 🌵

Jouw reactie