Arizona 14 maart

15 maart 2024 - Tempe, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren dus al in slaap om 21:15 , op mijn verjaardag notabene…. En vandaag wakker om 6:15 . Ik had het even nodig .

Ik neem even de tijd deze morgen om mijn zakken wat op orde te steken en ik merk dat ik nu al aan mijn ‘gewicht’ ben . Ik bel even naar het thuisfront , wat bewegingsoefeningen waar ik deze keer niet voor uitgelachen kan worden omdat er niemand bij is , douchen , emails checken en ‘en route’. Echt een trage start van de dag dus . Het is nu 10:30 en ik rijd richting Mesa Community College, waar ik zeker op tijd wil zijn want Zane start vandaag .

Zijn eerste college start , wat ben ik blij dat ik daar bij mag zijn. Ook Chad is onderweg , hopelijk is hij hier op tijd .

Zane start dus en ja Chad komt aan om 11:50 , perfecte timing , mijn oudste zoon met zijn eerste college start , waar ik en mijn best buddy bij zijn , van een laat verjaardagscadeau gesproken . Zane doet het zeer goed , hij gooit 4 innings met 1 ER tegen . Wat is hij toch volwassen geworden . Wat een leuk moment , zo trots.

Uiteindelijk verliezen de Cougars met 11-1 . Na de wedstrijd rijden Chad en ik naar het VIB hotel waar we inchecken . Toevallig is dit het hotel waar Zane en zijn team ook zitten .

Zane gaat ff douchen en daarna drinken we er eentje op de rooftopbar van het hotel alvorens we gaan eten in een Irish (fish)pub . We hebben hier een gezellige avond . Vandaag staan oesters , fish and chips , scampi’s en zalm op het menu en oh ja ook enkele pintjes …

Daarna wandelen we nog even over de Phoenix Strip en we gaan gezellig terug naar de rooftopbar .

Dan besluiten we nog even een stapje te zetten , we hebben immers veel ‘catching up’ te doen .

Het wordt vandaag dus iets later dan 21:00 voor de big boppers ….