Arizona 13 maart

14 maart 2024 - Phoenix Sky Harbor International Airport, Verenigde Staten

Happy birthday to me ! Bedankt iedereen voor de vele berichtjes op alle sociale media , dat doet deugd .

Mijn eerste nacht alleen, maar toch weeral wakker om 6:00 hoewel ik me nog zeer moe voel . Na wat te treuzelen , sta ik dan toch maar op . Ik trek eerst de South Mountain op . (Met de auto welteverstaan) . Als je hier helemaal boven staat , heb je een prachtig uitzicht over heel Phoenix en de vallei , mooi en wijds . Hierna trek ik naar Coronado Del Sol High school . Stan vertelde me gisteren dat er een heel groot tornooi bezig was , dus pak ik een wedstrijdje mee aldaar. Wat een sfeer en wat een match zie ik hier .

Na deze wedstrijd , op naar een andere wedstrijd, die van Zane . Zane speelt niet maar de Cougars krijgen een pak voor de broek , een 7 inning merci rule . Het is trouwens weer zeer warm vandaag  .

Na de wedstrijd pik ik Zane op , we gaan naar de Phoenix Fashion outlet . Op wat Nike sokken na , wordt er weinig gescoord . Dan gaan we nog even naar de Panda Express , voor mijn birthday dinner .

Ik zet Zane af aan zijn hotel en ik rijd naar mijn BnB . Het is 9 uur ‘s avonds en ik ben stikkapot . Vroeg in de veren maar eens .