Arizona 13 maart

14 maart 2024 - Phoenix Sky Harbor International Airport, Verenigde Staten

Happy birthday to me ! Bedankt iedereen voor de vele berichtjes op alle sociale media , dat doet deugd .

Mijn eerste nacht alleen, maar toch weeral wakker om 6:00 hoewel ik me nog zeer moe voel . Na wat te treuzelen , sta ik dan toch maar op . Ik trek eerst de South Mountain op . (Met de auto welteverstaan) . Als je hier helemaal boven staat , heb je een prachtig uitzicht over heel Phoenix en de vallei , mooi en wijds . Hierna trek ik naar Coronado Del Sol High school . Stan vertelde me gisteren dat er een heel groot tornooi bezig was , dus pak ik een wedstrijdje mee aldaar. Wat een sfeer en wat een match zie ik hier .

Na deze wedstrijd , op naar een andere wedstrijd, die van Zane . Zane speelt niet maar de Cougars krijgen een pak voor de broek , een 7 inning merci rule . Het is trouwens weer zeer warm vandaag  .

Na de wedstrijd pik ik Zane op , we gaan naar de Phoenix Fashion outlet . Op wat Nike sokken na , wordt er weinig gescoord . Dan gaan we nog even naar de Panda Express , voor mijn birthday dinner .

Ik zet Zane af aan zijn hotel en ik rijd naar mijn BnB . Het is 9 uur ‘s avonds en ik ben stikkapot . Vroeg in de veren maar eens .

Sweet dreams !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid:
    14 maart 2024
    Veel mooie natuur 🤩 en veel baseball en familytime zalig toch 👍
  2. Wauters:
    14 maart 2024
    Van deze uitzichten en vergezichten raak je niet uitgekeken. Heel mooi. En we zullen thuis wel Ne birthday dinner doen, na de birthday. Veel fun nog, en de groetjes aan Zane⚾️⚾️

Jouw reactie