Arizona 12 maart

13 maart 2024 - Phoenix Sky Harbor International Airport, Verenigde Staten

Vandaag is het een sad day … we moeten vroeg opstaan want de vriendjes vertrekken terug naar huis . Ik zet ze om 7:30 af op Phoenix Airport en dat valt me toch even zwaar . Die eerste dagen waren toch wel heel intens . Ik rijd direct door naar Silly Mountain om wat cactussen te spotten en ff tot rust te komen . Toch wel heel indrukwekkend ook die Saguaro cacti 🌵. Hierna zet ik me even aan de kant om naar het thuisfront te bellen en dan rijd ik naar het springtrainingcomplex van de LA Angels in Tempe.

Zane speelt vandaag om 14:00 in South Mountain maar omdat ik om 13:00 daar al heb afgesproken met iemand , eet ik snel een slaatje (ja u leest het goed) en rijd door naar het veld .

Stipt om 12:30 (dus vroeger dan verwacht) komt hij er dan aan , Stan Luketich, een oude coach van mezelf . Het weerzien is heel leuk en we hebben het over baseball in België , Europe en de USA, vroeger en nu . Na een uurtje moet Stan vertrekken , hij heeft nog wat zelf te coachen , en dat op zijn 71 jaar .

Zane zijn team verliest de wedstrijd tegen South Mountain (die ook Cougars heten) , maar het is een aangename wedstrijd om kijken en het zonnetje schijnt ook fel .

Na de wedstrijd rijd ik naar mijn airBnB voor de volgende 2 nachten en check in .

Dan snel naar Zane … we eten samen Taco Bell en gaan kijken naar wat D1 baseball , van Arizona State. De Sundevils verliezen na een lange wedstrijd tegen de Lobos van New Mexico State . Ik zet Zane terug af en rijd zelf door . Het was toch weer een lange dag .

Later !

1. Ingrid:
    13 maart 2024
    Ondanks de ‘sad day’ genieten we nog van jullie avonturen 👍

Jouw reactie