Arizona 11 maart

12 maart 2024 - Tempe, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag is het de laatste volledige dag van de Mertensen hier, dus we gaan vroeg op pad. Wakker om 6:30 , ontbijt 7:00 en om 8:00 staan we op de campus van Arizona State University . We gaan eerst naar het baseballveld, vervolgens het American Football Stadium en dan naar de Teamstore. Het is ondertussen 10:00 en we rijden door richting Zane .  Zane speelt vandaag tegen en op Central Arizona College , een uurtje ten zuiden van Phoenix in Coolidge. Dit college staat 6de geranked van alle Juco’s in heel de USA dus een zware dobber is te verwachten . Het is een heel gezellige campus en dito baseballveld. De Cougars verliezen de wedstrijd tegen de Vaqueros met 8-1 . Zane gooit 2 innings in relief en gooit degelijk . Het doet deugd om hem aan het werk te zien en ik ben trots . Aangezien Zane in de eerste wedstrijd heeft gegooid , beslissen we om de 2 de wedstrijd te skippen en naar de Phoenix Premium outlets te gaan . Nike , Adidas , Underarmour , alles is hier te vinden , maar jammer genoeg niet echt baseballgerief waar we nog naar op zoek zijn . We besluiten dan nog even voorbij Chasefield te rijden , home of the National League champions , Arizona Diamondbacks . Indrukwekkend , maar jammer genoeg geraken we niet binnen . Dan even Zane oppikken en we gaan naar Outback Steakhouse voor het laatste avondmaal van de Mertens’s family . Heel lekker weer, yummie. Dan nog even naar de plaatselijke sportsbar vooraleer we Zane afzetten aan zijn hotel.

Tot morgen !

1. Ingrid: