Arizona 10 maart

11 maart 2024 - Tempe, Arizona, Verenigde Staten

De grote dag vandaag , ik ga Zane nog eens terugzien , maar eerst nog wat rijden .

Nicky is vandaag om 6:00 al wakker , althans dat denkt hij want het is nog maar 5:00 😂

Om één of andere rare reden, is zijn klok veranderd…

Hij is dus om 6:00 vertrekkensklaar , terwijl iedereen nog in zijn bed ligt . Uiteindelijk vertrekken we dus al om 7:00 en het is -4 …. We hebben een dikke 3 uur te rijden om via Prescott terug in de omgeving van Phoenix te geraken . We rijden vlotjes en rond 10:30 komen we al aan in Sloan Park, het springtraining complex van de Chicago Cubs . Heel mooi om te bekijken , vooral de teamshop . Deze shop wordt als het ware geplunderd door de Mertens clan .

Rond 11:45 rijden we dan naar Mesa Community Park waar Zane zijn team vandaag speelt . Ondertussen is het ook een goede 25 graden dus 30 graden verschil met deze morgen.
De Cougars spelen tegen Madison College . We zien Zane niet in actie , maar we zien wel een aangename wedstrijd . De Cougars verliezen na een pitching duel met 4-1 . We zien een wedstrijd van hoog niveau met 2 startende werpers die domineren .

Na de wedstrijd dan het weerzien . Wat doet dat toch goed om hem nog eens vast te pakken . Zane gaat dan naar zijn hotel om te douchen terwijl wij ook gaan inchecken in ons hotel. Hierna pikken we Zane op en we gaan Scottsdale Fashion square om te shoppen . Hier scoren we allemaal wel wat. Na het shoppen gaan we naar old town Scottsdale iets drinken en we eindigen in Canes in Tempe om te eten .

We zetten Zane rond 21:30 af aan zijn hotel waarna wij ook naar ‘huis’ gaan .

Weeral een topdag achter de kiezen .

Ciao!

1. Family Hendrickx on tour:
    11 maart 2024
    Die knuffel zal wel deugd gedaan hebben. Ook tof dat Zane ‘s avonds met jullie meekon. Hopelijk zien jullie hem morgen in actie.
  2. Ingrid:
    11 maart 2024
    Top ! Leuk dat jullie al wat quality time hadden !

Jouw reactie