Shop till you drop

15 april 2023 - Austin, Texas, Verenigde Staten

Dag 13, 13/04/2023

met een beetje ‘pijn’ in ons hart , verlaten we San Antonio . Vandaag staat er een shoppingdag op het programma alvorens we onze rit naar Austin vervolledigen . We gaan shoppen in de San Marcos outlets , wat juist in de helft ligt van de 130 km tussen San Antonio en Austin . Ieder van ons scoort wel wat dingen . Ty heeft Nike schoenen (Cristiano Ronaldo’s nog wel … moet je helemaal voor naar de States komen) , Zane vindt zijn gading bij Nike en Coach , Gwendy bij Michael Kors en ik houd het bij Nike en Oakley . Onderweg lunchen we nog bij In&Out , een keten waar we deze trip nog niet geweest waren en we vervolledigen dan onze trip naar Austin . Daar aangekomen wil Ty direct zijn nieuwe voetbalschoenen testen en we spelen een partijtje 2 tegen 2 op een grasveldje dichtbij het hotel . De eindscore wil ik jullie onthouden maar het team van Ty en ondergetekende is gewonnen .
Even terug opfrissen in het hotel en we besluiten vandaag eindelijk naar een steakhouse te gaan , Saltgrass it is …. Man , wat hebben we spijt dat we hier niet eerder naartoe waren gekomen , zo lekker . En de porties … zelfs Zane krijgt zijn ribben niet op . Ty verorbert zonder blikken of blozen zijn steak en eet dan nog  de helft van Gwendy haar steak . Echt super !
Morgen nog  een dagje Austin op het programma , en dan ….
Tot morgen !
Sven

1. Ingrid:
    15 april 2023
    Oooh het begint nu echt wel vooruit te vliegen ineens. Haal er alles nog maar uit 🥳😎
  2. Wauters:
    15 april 2023
    Weeral een leuk dagje. Geniet er nog maar van. De terugkeer naar Belgenland komt nabij. Spijtig voor jullie, maar ik zal toch blij zijn als ik jullie terug zie. En, zie dat alles in jullie valiezen kan. Tot weldra, en a propos: de zon is hier ook tevoorschijn gekomen.