Hurghada 3 april

4 april 2024 - Hurghada, Egypte

Ondertussen zijn we alwaar woensdag 3 april, Zanes birthday. Ik denk dat het de eerste keer is dat we er niet bij zijn op zijn birthday, maar ja kindjes worden groot, nietwaar? We zijn redelijk vroeg op en gaan ontbijten … het is te zeggen , Gwendy en Ty gaan ontbijten, ik houd me aan mijn vasten vandaag. Na het ontbijt, hop naar het zelfde zwembad als gisteren, op aanraden van Ty. Hij vond de golven immers geweldig… maar deze keer zit hij net in het water en komt al wenend terug eruit, met de woorden : “mama, ik denk dat ik mijn duim heb gebroken”…. Ty is, als we zijn verhaal goed begrijpen met zijn duim in zijn broekzak blijven steken terwijl hij een balletje wou gooien.

Aiaiaiai, sportmensen als we zijn , bekijken we het even en halen we ijs. Ook komen het pilletje en zalf die Gwen al had voor haar bil nu ook al van pas voor Ty. We zien wel wat zwelling, maar besluiten om het een dagje te geven, een duim in de gips lijkt ons niet zo handig hier, maar als het morgen moet dan moet het maar. Nog nieuws uit de ziekenboeg, Gwendy haar bil heeft momenteel alle kleuren , zwart, blauw, groen, mooi om te zien.

Gaandeweg de dag betert het al wel wat met Ty’s pijn dus dat zal wel weer goed komen. Rond de middag gaan we even lunchen … ik breek mijn vasten met groentjes en een Egyptisch pintje, dat kan smaken en na de middag dan meer van hetzelfde, veel fun in de pool. Rond 17:00 besluiten we naar de kamer te gaan, even douchen want om

18:30 hebben we geboekt in het Libanees a la carte restaurant.

Het eten is lekker, beter dan ik zelf had verwacht, enkel Ty vindt zijn gading niet echt. Terwijl Gwen en ik al aan ons hoofdgerecht zijn, ziet de garcon dat Ty niet eet en hij komt vragen of Ty misschien zin heeft in Nuggets … Natuurlijk heeft Ty zin in Nuggets, Ty heeft altijd zin in Nuggets en in no time staat er een bord vol chicken nuggets voor zijn neus ….

Diner geslaagd voor ons allen dus. Wat zijn de mensen hier toch allemaal vriendelijk.

Na het eten besluiten we even naar de arcade te gaan en Ty speelt een VR spelletje.

Dan ook nog een stukje dansshow meepikken en hop naar de kamer. Op de kamer, het is ondertussen 22:00, bellen we dan even naar Zane om hem een gelukkige verjaardag te wensen.

Dan zijn we toch nog even met zijn vieren samen op zijn birthday!

Tot later

1. Ingrid:
    4 april 2024
    Oef gelukkig valt die duim van Ty nog mee. Als jullie elke dag acrobatentoeren blijven uithalen geraken wij wel aan een dagelijkse blog 😜.
    Veel groetjes uit een strondnat Antwerpen, geniet ginder maar van de warmte
  2. Wauters:
    4 april 2024
    En, is Ty zijn duim al beter. Sven, pas jij vandaag dan maar op, want Dan is het uw beurt om iets tegen te komen. Alle gekheid op een stokje: geen accidenten meer dit verlof, genoeg geweest. Maar wel blijven sporten. Heb je de ☀️ al ingepakt voor ons, want nog altijd kletsnat. Groetjes en blijven genieten

Jouw reactie