Dublin dag 4

13 februari 2024 - Zaventem, België

Vandaag starten we iets trager en later . We zitten om 8:00 pas aan het ontbijt en dat is te merken , veel drukker.

Onze vlucht naar huis is

vanmiddag dus we checken rond 9:00 uit en laten onze bagage nog even in het hotel . We hadden zaterdag een boekje gekregen waarin een op te lossen moordspel in zat . Daar wagen we ons dus aan deze ochtend . De eerste vraag kunnen we nog oplossen , maar vanaf vraag 2 loopt het al minder en bij vraag 4 geven we er de brui aan . We kunnen dus niet aan de slag bij de recherche van Dublin .

Nog een paar uurtjes te doden en aangezien we dichtbij het National Museum of Ireland zijn , gaan we daarheen. Alle ‘National’ Museums zijn in Ierland gratis , het bestaat dus toch , ‘gratis’ . We slenteren hier 45 minuutjes rond , maar het is niet echt ons ding .

Z even richting het Aviva Stadium , het grote Stadion waar Ierland zijn 6-Nations rugby matchen speelt . Het is nog een fikse wandeling en wanneer ik de tijd check , beseffen we dat we eigenlijk terug richting hotel moeten . Het blijft dus bij een paar fotootjes van wat afstand van het stadium . We zijn nu 3 km verwijderd van ons hotel waar we rond 12:30 terug wilden zijn . En het is 11:50 …. We gaan toch stappen ipv Uberen en we zijn terug in het hotel om 12:31 , doeme , 1 minuut achter op schema . Ff ons valies nemen en we stappen de taxi in richting vliegveld ….. Dublin , U was fantastisch. We zijn het er beiden over eens dat Dublin echt een leuke ‘citytrip’-stad is . Guinness , Rock and Roll museum , Jameson , het was allemaal de zeer de moeite . Enkel van het Waxmuseum waren we not impressed . Achteraf bekeken waren we ook heel content dat we de Dublin Go City pas hadden genomen .

Rond 13:15 zijn we op het vliegveld , Terminal 2 , waar alles van Aer Lingus te doen is . Op de luchthaven is het zeer kalm . Om 15:30 vertrekt ons vliegtuig stipt richting Brussel . Touchdown Brussel om 17:04 , dat Ierse tijd dus 18:04 Belgische tijd en het zit er weeral op

1. Ingrid:
    13 februari 2024
    Super …het was weer zeer leuk om te volgen.
    Dikke merci 🥰
  2. Wauters:
    13 februari 2024
    Bedankt voor de mooie uitleg. Het is precies of ik er zelf geweest ben.

Jouw reactie