Back home

20 april 2023 - Wijnegem, België

Dag 15 , 15/04/2023

onze laatste dag alweer … ook al vliegen we pas weg om 18:00 vanuit Austin , uit ondervinding weten we dat er op die laatste dag dan jammer genoeg niet veel gebeurt .
We ontbijten en pakken onze valiezen in , met al onze aankopen een iets moeilijkere opdracht dan met het heenreizen . We hebben dan ook 3 koffers geboekt nu ipv de 2 in de heenreis . We slagen er in om onder de 23 kg te blijven , 22,4 , 22,8 en 22,9 respectievelijk ….

Na ons longhorns avontuur willen we vandaag nog even wat t-shirts scoren van het team en waar beter dan in Walmart ? Voila opdracht geslaagd en iedereen heeft zijn shirt …. Nog een uur of 3 te vullen nu .

We rijden naar een tankstation om de wagen voor de laatste keer vol te gooien en ook voor Zanes sunflowerseeds . Tanken check , seeds geen check … op naar het volgende tankstation dan maar …. We rijden nog naar 4 verschillende tankstations telkens zonder resultaat . Beter in het begin van de reis gekocht waar hij ze wel heeft gezien , maar ja het is niet anders .
Dan op weg naar Austin-Bergstrom international airport , meer bepaald de carrental return eerst …. Zoals zo vaak gaat dit weer heel snel en zijn we toch nog zo’n 4 uur voor onze vlucht aan de klm incheckbalie …. Het wachten kan beginnen . Inchecken gaat vlot , op naar de security …. En hier hapert het warempel . We worden tegen gehouden omdat onze paspoorten misschien vals zijn …. Slik . Enkel Zane heeft geen probleem , maar diens paspoort is al wat ouder . Wij (Ty, Gwen en ik) hebben allemaal heel nieuwe paspoorten , te nieuw blijkbaar want al de nieuwe veiligheidssnufjes die daarin verwerkt zijn , kennen ze in Austin nog niet . Er komt een supervisor bij en dan mogen we toch verder , oef . We eten nog een slice pizza alvorens onze vlucht naar Schiphol te boarden .
De vlucht naar Amsterdam gaat vlot , wel wat turbulentie , maar so be it .
3 uurtjes wachten en dan onze laatste etappe (20 minuten deze keer!!) van Schiphol naar Zaventem .
op zaventem snel naar de bagageband en ja hoor , onze 3 tassen zijn er ook bij .
Auto zoeken op de parking en hupsakee , richting Hoboken . Olstreeks 17:00 op 16/4 zijn we dan ‘home sweet home’ alhoewel we liever nog over de plas hadden geweest . Ondertussen zijn we 22 uur onderweg . Nu nog wakker proberen blijven tot een uur of 9 en dan slapen … hopen dat we een jetlag kunnen vermijden .
Thanks for reading en we komen dra nog even terug met onze nabeschouwing over onze Texastrip !

1. Ingrid:
    20 april 2023
    Het was superleuk om jullie blog te volgen, dikke merci 🥰
  2. Jb:
    20 april 2023
    ik ben kweenie hoe blij da ge terug zijt....om meerdere redenen!
  3. Wauters:
    20 april 2023
    Leuke blog, alles goed kunnen volgen. Toch blij dat jullie terug zijn. Zullen nog wel wat zenuwen geweest zijn bij de controle van de paspoorten.