Arizona 17 maart

18 maart 2024 - Scottsdale, Verenigde Staten

Vandaag ben ik vroeg wakker . Chad moest om 4:00 opstaan om zijn vlucht te halen vanuit Tucson. Ik probeer nog wel , maar geraak niet echt meer in slaap . Ik blijf wel in mijn bed liggen tot 6:30 en dan sta ik rustig op . Alles nog eens op orde steken , een workoutje , douche in en het is snel 8:30, het perfecte uur om on the road te gaan .

All by myself nu .

Vooraleer ik de auto start , neem ik toch nog even contact op met het thuisfront . Daar is alles in orde , maar ik begin ze serieus te missen . Dan rijd ik door .

Om 9:15 kom ik aan bij het PIMA air and space museum . Ik had hier wel wat over gelezen , maar het tart toch elke verbeelding . Ik heb nog nooit zoveel vliegtuigen en helicopters bij mekaar gezien . Veel van de toestellen hebben met het leger te maken , gaande van blackhawks tot migs , over F10 Bobcats tot aan de nighthawk van Lockheed …. Bangelijk om zien en ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb .

Ik blijf hier tot iets na het middaguur en neem wel honderden foto’s.

Dan rijd ik naar de Walmart om jawel …. Een gezonde lunch te halen . Een slaatje , een pakje wortelen en aardbeien it is . Ook vind ik eindelijk de snoep die Ty aan me gevraagd heeft, een voltreffer dus .

Na mijn lunch zet ik koers naar Scottsdale , en rond 15:30 bereik ik mijn airBnB alhier voor mijn laatste 2 nachten . Het ziet er allemaal net uit , een slaapkamer , een salon en een keukentje , voor de helft van de prijs van een hotelkamer hier . Nadat ik geïnstalleerd ben , check ik even wat mails en download ik de netflix documentaire ‘Chasing Nolan’ , die ik hier wel , maar thuis niet kan zien .

Rond 17:30 rijd ik dan naar Denny’s , ff eten en dan terug naar de BnB , gewapend met een 6-pack miller Lite om verder te netflixen .

Even relaxen noemt zoiets dan .