Arizona 17 maart

18 maart 2024 - Scottsdale, Verenigde Staten

Vandaag ben ik vroeg wakker . Chad moest om 4:00 opstaan om zijn vlucht te halen vanuit Tucson. Ik probeer nog wel , maar geraak niet echt meer in slaap . Ik blijf wel in mijn bed liggen tot 6:30 en dan sta ik rustig op . Alles nog eens op orde steken , een workoutje , douche in en het is snel 8:30, het perfecte uur om on the road te gaan .

All by myself nu .

Vooraleer ik de auto start , neem ik toch nog even contact op met het thuisfront . Daar is alles in orde , maar ik begin ze serieus te missen . Dan rijd ik door .

Om 9:15 kom ik aan bij het PIMA air and space museum . Ik had hier wel wat over gelezen , maar het tart toch elke verbeelding . Ik heb nog nooit zoveel vliegtuigen en helicopters bij mekaar gezien . Veel van de toestellen hebben met het leger te maken , gaande van blackhawks tot migs , over F10 Bobcats tot aan de nighthawk van Lockheed …. Bangelijk om zien en ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb .

Ik blijf hier tot iets na het middaguur en neem wel honderden foto’s.

Dan rijd ik naar de Walmart om jawel …. Een gezonde lunch te halen . Een slaatje , een pakje wortelen en aardbeien it is . Ook vind ik eindelijk de snoep die Ty aan me gevraagd heeft, een voltreffer dus .

Na mijn lunch zet ik koers naar Scottsdale , en rond 15:30 bereik ik mijn airBnB alhier voor mijn laatste 2 nachten . Het ziet er allemaal net uit , een slaapkamer , een salon en een keukentje , voor de helft van de prijs van een hotelkamer hier . Nadat ik geïnstalleerd ben , check ik even wat mails en download ik de netflix documentaire ‘Chasing Nolan’ , die ik hier wel , maar thuis niet kan zien .

Rond 17:30 rijd ik dan naar Denny’s , ff eten en dan terug naar de BnB , gewapend met een 6-pack miller Lite om verder te netflixen .

Even relaxen noemt zoiets dan .

Tot morgen !

1. Wauters:
    18 maart 2024
    Het loopt op zijn laatste beentjes. Verlof was machtig, te zien op je foto’s. Geniet nog maar van de laatste dagen (uren). En het weerzien met Zane zal je wel goed hebben gedaan. Tot weldra en dikke knuffels van mamatje
  2. Family Hendrickx on tour:
    19 maart 2024
    Dikke knuffel mama 😘 en ook aan papa
  3. Ingrid:
    18 maart 2024
    Ooh wat vliegt de tijd weer snel ! Geniet nog van de laatste dagen … en wij ook 😜
  4. Family Hendrickx on tour:
    19 maart 2024