aftellen maar

30 maart 2023 - Hoboken, België

Het  is nu bijna echt zover . Nog 2 'korte' nachtjes slapen en we trekken de grote plas weer over . Toch weer spannend allemaal, zeker nu het de eerste keer 'post-corona' is . Zane is momenteel nog in Praag , ik moest vandaag nog snel naar de tandarts , Ty-lief probeert zijn voetbalcarriere op poten te zetten en Gwendy ook heel druk in de weer met werk en andere ..... als dat maar goed komt .

Als alles goed gaat, stijgen we zaterdagmorgen vanaf Zaventem omstreeks 6u00 op richting .... jawel Schiphol . Dit kunnen we dan in ons 'personal record' boekje schrijven als onze langste vlucht ooit ... ecologisch verantwoord, zou Greta Thunberg van de daken schreeuwen, maar ja het prijsverschil met deze vlucht was dan ook aanzienlijk want anders zouden we wel naar Schiphol rijden.

Na een lay-over van een 5-tal uur , zullen we dan vanaf Schiphol rechtsreeks naar Austin, Texas vliegen .

Toch wel een beetje zenuwachtig .... duimen maar dat alles goed gaat .

Tot snel !

Sven

1. Ingrid:
    30 maart 2023
    Wauw we kijken al uit naar jullie avonturen ! Have lots of fun 👍😎🥰
  2. Wauters:
    31 maart 2023
    Weer een nieuw avontuur, spannend. Amuseer jullie, en we wensen jullie een fijne en safe vlucht. Geniet er van❤️👍✈️